Post(s) tagged with "best videos"

Hot threesome starts at 45:47.  Jousting @ 55:40.  EXCELLENT fucklicking at 61:45!  A hot orgy with some nice DP follows in the next scene.

Link for mobile.

cum-yum:

cumplayer:

nothing says I love you better than licking your cum off your parnters face after a hot round of steamy sex

Yum!

Kurt Lockwood is LEGEND status.

Source: cumplayer

fuckyeahfriendlyfire:

Double friendly fire?  Yes, please.

fuckyeahfriendlyfire:

I love this mother fucker.  Kurt Lockwood is, and will always be one of the best swordsmen in porn.  And here is why!

Source:

Now these are some women who know how to please a man.  :)  Here you get over an hour of some of the hottest F > M rimming you’ll see.  Fuck yeah!  Tom Byron sure does love that happy baby position.  He takes a finger in the ass at 16:05 while in the position.  There’s tons more hot rimming throughout the rest of the video.

Link for mobile.

John joins Steve at the 10:00 mark here.  Dicks joust at 10:54.  Steve gets rimmed at 12:00.  Finger proximity @ 19:15; that eventually turns into a lucky hand.  Reverse cowgirl DP @ 15:54.  John squats over her face at 23:03.  She’s clearly a manhole enthusiast.  A cowgirl DP follows, and per usual, Steve’s low-hanging ball bag continuously slaps John’s dick down below.  Cradle DP @ 29:20.  John cums in her ass at about 31:15, and then Steve follows him for some sloppy seconds fucking!

Link for mobile.

I fucking LOVE this damn series.  The O.G. German bukkake series.  Notice the jousting during the face-off at 4:00.  That ends up being a really hot double blowjobReverse cowgirl DP at 5:00.  Looks slippery.  Nice.  More female-initiated cock jousting at 5:37.  A triple blowie starts at 6:07.  And here is where you’re going to REALLY want to pay attention.  First of all, look at her rubbing all those big dicks together; pretty hot.

And it’s at the 6:42 mark where a fourth cock comes into the frame from the top and shoots a massive friendly fire cumshot while she’s playing with all three other cocks.  It’s a fucking HOT shot!  And then one of the other guys plays in that cum with his cock.  Just another day at a GGG shoot; no big deal.  Ball slapping @ 8:05.  Dual fingerbang at 9:55.  And is that more friendly fire at 11:35?  Sure as fuck looks like it!  FUCK YEAH!

Link for mobile.

fuckyeahfriendlyfire:

German bukkake friendly fire cumshot.  Amazing!

I’ve been debating for the past few days whether or not to post this one.  Let me just say that it may not be everyone’s cup of tea.  I mean the uploader titled it “German blond used.”  In fact, I might as well go ahead and throw up a big ol’ ***WATERSPORTS WARNING***.  Holy SHIT the Germans are kinky as fuck!  Can’t get enough.  Trust me when I say there are some gems in here.

The sexin’ up doesn’t start all the way until 18:10 or so, and I don’t speak German so if you don’t either, go ahead and join me at that mark.  I was actually kinda surprised at the cake display at 21:52 and the nice pounding that dude gives her.  Great view of it.  I’m going to hell for this, but I’m LMFAO @ the bandaged arm braces guy.  WTF is he gonna do?  I know.  Straight to hell.

Okay the first round of waterworks begin at 23:50; you’ve been warned.  Does anybody speak fucking German!?  I want to know what these dudes are saying to her!  Can a brotha get a damn English transcription?  Oh well.  They speak FUCK, which I, too speak fluently and hold 2 doctorates in, so I think we’re good.  Oh HELL fucking yes to the 31:00 mark.  Looks like someone else is showing gratitude for the show at the 31:18 mark.  These German boys know how to fuck some pussy.

What’s going on with the gape in that dude’s asshole at 32:50 though?  LMFAO!  You saw it too, bitches!  Moving right along…  But no seriously, was he freshly fucked before this?  Hashtag wouldn’t be surprised.  Hashtag Germans.  Hashtag no shade intended.  Hashtag get it how you live.  Oh, I just heard some English!  Why isn’t that fool translating!?  Check out that INSANE lucky hand action at 42:52!  At around the 43:40 mark that dude’s fingers TOTALLY make contact with the other guy’s cock.  Like a shit ton of times.  Germans… ZERO fucks given.

More waterworks at 47:00, just so ya know.  That piss stream is WIDE.  How do I get mine to do that?!  HAHA.  I’m in such a silly mood right now.  AGAIN with the great angles at 48:21!  We finally see DP in the form of a reverse cowgirl DP at 53:15.  Okay that was definitely some direct dick to ball sack contact between two guys at 53:40.  LMAO @ Arm Braces making a cameo at 53:51.  Was he trying to tap in?  More piss happens and at 60:33 we see her give a hot rimjob.  Cum face-off at 63:57.  How did none of that hit the other guy (that we can see)?  He is really about to play the guitar in this porno @ 66:45.  And then their buddy gets serenaded as he gets a rimjob at 67:40.  That was some kinky shit, eh?

Link for mobile.

fuckyeahfriendlyfire:

Two of my favorite swordsmen are featured in this insanely hot and brief Fuck Yeah! Friendly Fire Fappable Feature with an INCREDIBLE friendly fire cumshot, thanks to Ramon shooting his wad onto Mick’s arm (on the right).  You’re welcome.

fuckyeahfriendlyfire:

Holy FUCKING shit!  Toni and Nacho fuck the SHIT out of Tiffany Mynx here in this AMAZING double vaginal Fuck Yeah! Friendly Fire Fappable Feature!  This is how DV should be done!

All that moaning!  Sexy!

Marc Wallice hits Steve Hatcher with cum and Steve keeps talking about it, saying things like, “oh, he got me”, and “that’s the first time I’ve ever been shot.”  All this while laughing and kidding about it.  Fuck yeah!  Friendly fire!  Love when the camera guy tells Marc to give her a kiss after they cum all over her mouth. 

Link for mobile.

This blog has the best followers on tumblr.  Period.  This Fuck Yeah! Friendly Fire Fappable Feature comes to you courtesy of one of them.  It’s a short video of 3 straight Jersey jocks fucking the same blow-up doll.  They DP the doll, appropriately named Snookie, and spit roast her… all while chatting it up and bro’ing down.  Male bonding at its finest!  Boys will be boys, won’t they?

Link for mobile.

fuckyeahfriendlyfire:

Fuck Yeah! Friendly Fire - Cum soars in this brief bukkake clip.  No worries… the friendly fire victim doesn’t seem to mind, does he?

This Fuck Yeah Friendly Fire Fappable Feature is for the double vag fans.  I’ve already shared the majority of the second scene here featuring one helluva stellar spooning DV fuck, and here it’s combined with another hot double vaginal scene.  Conny and his buddy almost blow FF loads onto one another during the cumshot face-off at 7:40.

The incredible Hall of FFame-winning scene two begins at ~8:20.  I love how literally zero time is wasted and they get right into the double vag.  Fuck yeah!  If this doesn’t make you cum, I don’t know what will.  HOLY FUCK.  That amazing spooning DP kicks off at 10:37; all that incidental touching and those boys aren’t fazed in the slightest.  This one is absolutely one of my all-time favorite scenes.

Link for mobile.

About



Fuck Yeah! Friendly Fire is the FIRST and *premiere* tumblr dedicated to friendly fire cumshots, and is your definitive source for kinky straightish porn. In addition to amazing friendly fire, Fuck Yeah! Friendly Fire focuses on all other deliciously homoerotic and bromantic goodness in heterosexual pornography.

Collected, shared and reblogged by Trey in Austin, Texas, USA. Best viewed on a computer.


Use the Ask link above to contact me and please advise if the response must be kept private.

Here's a collection of some things I get asked a lot: FAQ.


Collected, shared and reblogged by Trey in Austin, Texas, USA. Obviously, this is an adult-oriented website that contains nudity and sexually explicit language and is not suitable for anyone under the age of 18. Do not enter this site if you are under 18 years of age or if you live in a state or country that prohibits access to sexually explicit material. All copyright belongs to the respective owner(s). I claim no ownership of the photos and videos herein.

View a RANDOM POST from the Archive.

SUBSCRIBE to this blog's RSS feed.

Porn StarSeeker

(Work In Progress)

Pick Your Kink

MY COCK

VIDEO
>> Best Videos
>> Compilations
>> FY!FF Fappable Features
>> Hall of FFame

PHOTO
>> Best Photos
>> Gifs

Air-Tight Seal
Amateur
Big Cock
Bromance
Creampie
Creampie Fucking
Cuckold
Double Anal
Double Barrel Blowjob
Double Doggy Style
Double Penetration
Double Vaginal
DP Friendly Fire
Dualingus
Felching
Friendly Fire
Frottage
Fucklicking
Gangbang
Group Sex
Helping Hand
Homoerotic
Interracial
Jousting
King of Clubs
Lucky Hand
Multiple Creampies
Near Misses
Outdoor
Pegging
Proximity
Rimming
Rough
Sloppy Seconds
Snowballing
Triple Penetration
Vintage

Porn Series

BlowBang Sluts
Czech GB
French Fuck Fests
GGG
Three is Company
Tiener GB
Vintage Double Suckers

Blogs That Make Me Fappy

2 Cocks 1 Hole
3some Fantasy
Almost Bi
Best of Bromance
Cum-Yum
Double Stuffd
Double Team Dream
Double Wonders
DP Gifs Only
DP Heaven
Gang Up On Her
Gin and Fur
Jjjjizz
JO Buddy
MFM Wet Dreams
No More Ideas
Pretty Porn Studs
Somasexy
Slutty Loops
Straight Loads
Touch Me Slowly
Two Dick Minimum